dilluns, 5 de desembre del 2011

SORTIDA DIJOUS 8 DESEMBRE ( DIA DE L´INMACULADA)- 2011: " VIDRÀ - PUIG DE L´AGUILA "

COLLA PERDUTS (DISPOSEM D´UN BLOC, PODEU ACCEDIR-HI EN AQUEST ENLLAÇ : http://collaperduts.blogspot.com/ - GRUP D´AMICS DE GIRONA www.amicsdegirona.com - VICENSOS - POKAPOCKS.

SORTIDA DIJOUS 8 DESEMBRE ( DIA DE L´INMACULADA)- 2011:

" VIDRÀ - PUIG DE L´AGUILA "

DURADA : 4- 5 Hores (SENSE COMPTAR PARADES)..... PORTAR BOTES DE MUNTANYA, GORRA, PROTECCIÓ SOLAR, BEGUDA I DINAR

DESNIVELL : 650 m. d'ascens

RUTA CIRCULAR : 14. 0 Km

DIFICULTAT : MITJANA

SORTIDA : 8: 00 HORES del Bar NÚRIA.... ES PREGA PUNTUALITAT I VENIR ESMORZATS

8: 35 HORES AL CHAMPIONS D´ANGLÈS ( AL CANTÒ DE LA ROTONDA)....DIRECCIÒ ANGLÈS...I A ST. ESTEVE D´EN BAS AGAFAR EL TÚNEL DE BRACONS...FINS A TORELLÒ....ANAR A ST. QUIRZE DE BESORA...I APARCAR A VIDRÀ ( ZONA RESTAURANT ELS CAÇADORS)

Se surt de Vidrá en direcció al Camping que hi ha a la sortida del poble - s'agafa un cami carreter que va fins a Sant Bartomeu de Covildasses, despres d'atravessar el riu Ges, a 2,5 Km s'agafa un altre camí que pujant per una fageda porta a la baga de Curull, i despres fins al coll de la COMA DEL COLL 1.257m, per un corriol anirem cap al Pic de les Aligues 1.342m que es una espectacular atalaya sobre tota la Vall de GES.

Retornarem cap al coll de la Coma el Coll, i cap a la casa de la Salgueda, seguirem el curs del riu Salgueda, fins la casa de la Espaulella, es creua el riu GES per el pont romanic de la Sauleda, i aci es troba un saltant d'aigua molt bonic que s'anomena Salt del Moli del Salt, i ja despres s'arriba a Vidrá per la casa del Cavaller.